VoIP. Er komen wat nieuwigheden aan, die we in de komende nieuwsbrieven zullen vermelden. Maar first things first: de feestdagen komen er weer aan en hoe fijn is het dat je met je VoIP, jouw afwezigheid kan instellen.
Zoals elk jaar, hebben wij een hele reeks aan feestdagen aanstaande. Wij kunnen jouw bericht instellen afgestemd op jouw aan- en afwezigheid. Het voordeel is dat (potentiële) klanten weten waar ze aan toe zijn, maar het is gewoon ook erg professioneel om dit in te regelen.
De instellingen zijn er, dus maak er gebruik van. Wij helpen je er graag mee, neem contact met ons op via what’s app, telefoon of mail.
Heb je het supportmodel hiervoor reeds aanstaan dan zullen wij je berichten bij elke feestdag en stellen wij het voor je in, naar wens. Wil je hierin ook ontzorgd worden? Neem contact met ons op, zodat we je kunnen adviseren in ons support model, waarin we dit voor je kunnen aanzetten.
Update:
Extra functionaliteit
Tot nu toe was het altijd al mogelijk om met de Telepo for Mobile app gesprekken door te verbinden, wat natuurlijk een aangename functie was voor met name iphone gebruikers, daar het met de standaard native dialer niet mogelijk is. Echter was er ook een keerzijde. Want met de standaard native dialer was het wel mogelijk om meerdere gesprekken in conferentie te zetten, een functie die we misten in de Telepo for Mobile app. Maar daar is sinds kort verandering in gekomen. Met de laatste versie van de Telepo for Mobile app is het nu ook mogelijk om meerdere gesprekken in conferentie te zetten.
Voeg eenvoudig een oproep toe aan een bestaande oproep en kies vervolgens of je een conferentie wilt starten of dat je de oproep wilt doorverbinden!
CTI oftewel Computer Telephony Integration; wat is het en waarom is het handig?
Computer Telephony Integration (CTI) software verbindt uw zakelijke telefoonsysteem en uw contactendatabase (CRM en ERP- applicaties).
Dankzij deze technologie kun je met één druk op de knop vanuit elke applicatie op je desktop bellen. Bovendien worden contactgegevens weergegeven bij inkomende oproepen en kan je met één muisklik bij het gerelateerde contact in je systemen zoals bijvoorbeeld Outlook of CRM oplossing. Het vereist alleen desktopsoftware. Dus het heeft geen speciale hardware of een lokaal geïnstalleerde server nodig. Daarom is het binnen enkele minuten ingesteld en is het gemakkelijk te proberen.
Update augustus 2022
Data wordt vandaag de dag steeds belangrijker, niet alleen over omzet ontwikkeling maar ook over de bereikbaarheid en de prestaties van uw medewerkers. Met My-Connect Telepo kunnen wij hierin voorzien. Met My-Connect Analytics krijgt u inzicht in hoe uw organisatie bereikbaar is, hoe snel wordt een oproep beantwoord, welke keuze worden gemaakt in een keuze menu etc.
Deze data word getoond in een webportal, kan grafisch worden weergegeven en kan als platte data ook naar Excel worden gedownload, waarbij direct deze betreffende data in draaitabellen worden weergeven.
Het doel is natuurlijk om te kijken of bepaalde processen efficiënter kunnen.
Deze blog wordt de komende tijd aangevuld met nieuwe features over VoIP.